.

Bir Şarkısın Sen Veli Bağa Gel Bostana Gel Dinle 14 Temmuz 2012

0 yorum


Bir Şarkısın Sen Veli Bağa Gel Bostana Gel,Bir Şarkısın Sen Veli Bağa Gel Bostana Gel Dinle,Bir Şarkısın Sen Veli Bağa Gel Bostana Gel Sözleri,,Bir Şarkısın Sen Veli Bağa Gel Bostana Gel 14 Temmuz 2012,Bir Şarkısın Sen Veli Bağa Gel Bostana Gel Performansı,Bir Şarkısın Sen Veli Bağa Gel Bostana Gel Şarkısı Dinle,.,sarkisidinle.blogspot.com,

Veli Bağa Gel Bostana Gel Şarkı Sözleri

Bağa Gel Bostana Gel (Vay Vay Vay Yar Yandım)
Dile Gel Destana Gel (Neynim Neynim Neynim)
Anan İzin Vermezse (Vay Vay Vay Yar Yandım)
Yalandan Hastalan Gel (Neynim Neynim)

Bağ Ayrı Bostan Ayrı
Olamam Dosttan Ayrı
İnsanoğlu Yaşar Mı (Vay Vay Yar Yandım)
Kalsa Nefesten Ayrı (Neynim Neynim)

Bağına Girmiş Gibi (Vay Vay Vay Vay Vay Yar Yandım)
Gülünü Dermiş Gibi (Neynim Neynim Neynim)
Geç Buldum Tez Yitirdim (Vay Vay Vay Yar Yandım)
Oldum Düş Görmüş Gibi (Neynim Neynim)

Bağ Ayrı Bostan Ayrı
Olamam Dosttan Ayrı
İnsanoğlu Yaşar Mı (Vay Vay Yar Yandım)
Kalsa Nefesten Ayrı (Neynim Neynim)
Share this article :