.

Azade Bekaret Damlaları Şarkı Sözleri

0 yorum

Senelerde tırnaklarla aşındırdığım aşkın, şuan bu halde olmasını gören herkes şaşkın. 
Seni ona buna anlatmıyorum dert içimde taştı baştan aşağı senle dolu olan odam 500 resmi aşkın. 
Her birinde yüz hatlarının sahte olan tebessümünü kimden saklayayım rüyamda her gece senle görüştüğümü . 
Duymamışın gibi davranma hangi şerefsizle görüştüğünü , bu lanet olası şarkı kanıtım kafayı üşüttüğümün. 

Düşündüğümü bi yana bırak sana göre de sen haklısın bana desen sen haklısın peki kim bu aşkın hırsızı . 
Sana zarar gelmesinden korkuyorum umut yoldaşım benim eğer benim olursan birgün ağrısız kalır başım.

Tek sırdaşım biraz bira ve senin eşsiz güzelliğin aşkı haykıran dudakların bana gelince mühürlenir. 
Beni görünce onun elini bırakma mühim değil ama seni soldurmasına asla izin verme gülüm benim. 


Yalan dünya ne eski ben varım ne eski sen bende belki başkasının olurum sen bi eskisen içimde. 
Uyanıp esnesem yanımda sen olsan ve seni hiç rahatsız etmeden ben aşkı beslesem,yalanlarını gizlesem hatta hiç olmasa hiç olmassa kime sevgilim dediğini ben duymasam. 
Uymasam şeytana veyahut sağır olsam eminim sende çıldırırdın şarkılarımda sesimi duymasan. 

Ama duymayacaksın artık bu son kulak pasını silişim 
Kalbin bende çocukken ona gidince gelişir. 
En korktuğum şey dudağını ona emanet edişin oda olduysa bugüne kadar boşuna öldüm bittim demişin. 
Sen ve ben yağmurun birbirine değmeyen damlaları BACAK ARANDAN SÜZÜLÜR KIRMIZI BEKARET DAMLALARI . 
O Abaza sevgilinle ayrılır da tekrar dönmek istersen yerini ben biliyorum ya odanda yada yatağındadır.
Share this article :