.

Dila Hanım Dizisinde Zara Dilenci Şarkı Sözleri 14.12.2012

0 yorum

Söz müzik orhan babamıza ait.


Sevmek zormuş
Sevilmemek çok zor
Sevilmemek çok zor
Sevdim ama sevildim mi bilemiyorum
Ağlamak çok zor
Ağlayamamak çok zor
Ağlayamamak çok zor
Her gün seni kaderimden dileniyorum
Bir dilenciyim senden aşkı dilenen
Belki gülüp alay edilen
Bir dilenciyim geleceğini bilmeyen
Senden ne para nede pul
Ne de acımanı bekleyen
Kırdın kırılmayan gururumu ve o
Çok değer verdiğim onurumu
Serdim yollarına Rüya Tabirleri
Ömür boyu beslediğim büyüttüğüm
Yaşatan umudumu
Bekliyorum her gün seni
Görmek için ve çizmen için
Kaderimin yolun yolunu
Beklemek çok zor
Sabretmek çok zor
Bekletilmek çok zor
Ömrümün her köşesinde seni bekliyorum
Beklemek zormuş www.sendeyim.com
Beklememek çok zor
Bekletilmek çok zor
Ömrümün her köşesinde seni bekliyorum
Aşk olmasaydı böylesine yanmazdım
Senden bir melek yaratıp
Secde edip kalmazdım
Ben ne dilenci
Ne de bir gurursuzum
Çok sevdiğim için böyle aşık
Böyle mutsuzum
Kırdın kırılmayan gururumu ve o
Çok değer verdiğim onurumu
Serdim yollarına
Ömür boyu beslediğim büyüttüğüm
Yaşatan umudumu
Bekliyorum her gün seni
Görmek için ve çizmen için
Kaderimin yolunu
Söz - Müzik: Orhan Gencebay
Share this article :