.

İsmail Yk Ben Senin Ananın Şarkı Sözleri

0 yorum

Deli dolu değilim ben aslında Benim de bir kalbim var severim Arada sırada kuzu gibi olurum Gerekirse acısını ben çekerim Sensiz olmuyor fark ettim Seni bir daha üzmem canım Arada sırada kuzu gibi olurum Gerekirse acısını ben çekerim İlk defa ben birine yandım Bir anda kendimi mecnun sandım Olumsuzca sözler etme Söyletme beni şimdi Ben senin ananın ellerinden öpeceğim Allah'ın emriyle isteyeceğim, Eğer bana kızıp da asla olmaz derse İnan bu dünyayı yakarım bebeğim Ben senin ananın ellerinden öpeceğim Allah'ın emriyle isteyeceğim, Eğer bana kızıp da asla olmaz derse İnan bu dünyayı yakarım bebeğim Bak kıvrana kıvrana geldim E güzelim yandım bittim Sensiz ahlar çektim Aç kollarını Yanıyorum hep sen aa aaa! Dört duvar arasında Geceleri bir yastıkta Dalsak rüyalara Rüya gerçek olacak... Ben senin ananın ellerinden öpeceğim Allah'ın emriyle isteyeceğim, Eğer bana kızıp da asla olmaz derse İnan bu dünyayı yakarım bebeğim Ben senin ananın ellerinden öpeceğim Allah'ın emriyle isteyeceğim, Eğer bana kızıp da asla olmaz derse İnan bu dünyayı yakarım bebeğim Ne güneş yakar ne de ateş beni Ne yağmur ve ne de rüzgar söndürür bu ateşi Kapını açık tut canım geliyorum İnan seni ölesiye seviyorum Bil ki yarın ben senin... Ben senin... Ben senin... Ben senin ananın ellerinden öpeceğim Allah'ın emriyle isteyeceğim, Eğer bana kızıp da asla olmaz derse İnan bu dünyayı yakarım bebeğim Eğer bana kızıp da asla olmaz derse İnan bu dünyayı yakarım bebeğim
Share this article :