.

Seda Tripkolic Vazgeçtim Sözleri

0 yorum


Seda Tripkolic Vazgeçtim Sözleri Her gün biraz daha aşkı yitiriyor Yüzündeki gökkuşağının ağrılı rengi Sabahlara yakın sessiz gelişlerin Hırsız gibi kararsız, kararlı Yatağımdasın kırk yıllık yabancı Vazgeçti direnişim Seni sevmeyi ağır ödüyorum Vazgeçtim direnişim Seni sevmeyi ağır ödüyorum Her gün biraz daha aşkı yitiriyor Yüzündeki gökkuşağının ağrılı rengi Sabahlara yakın sessiz gelişlerin Hırsız gibi kararsız, kararlı Yatağımdasın kırk yıllık yabancı Vazgeçti direnişim Seni sevmeyi ağır ödüyorum Vazgeçtim yana yana Seni sevmeyi ağır ödüyorum Vazgeç yüreğimden düşlerimden Yaralıyım bin yerimden Ben değilim seviştiğin Affedemem beni affet Gidiyorum uzaklara, sensizliğe Kahretsin yapamıyorum Kaçtıkça sana geri dönüyorum Kahretsin yapamıyorum Seni sevmeyi ağır ödüyorum... Kahretsin , seni sevmeyi ağır ödüyorum.
Share this article :