.

Beni Affet 296.Bölüm Özeti 28 Ocak 2013 Pazartesi

0 yorum

Ekranların en çok izlenen günlük dizisi Beni Affet yeni bölüm özeti yayınlandı. Star TV'nin sevilen ve tutkuyla takip edilen dizisi Beni Affet 296. bölüm tüm heyecanıyla devam ediyor. Dizinin 28 Ocak 2013 Pazartesi günü yayınlanacak 296. bölüm özeti yazımızın devamındadır..

Beni Affet 296.Bölüm Özeti


Eylül onu tehdit eden Kadir'den kurtulmaya çalışırken sonunda Cüneyt Kadir'i görür. Eylül'ün kirli geçmişinin tanığı Kadir Cüneyt'e ne söyleyecektir? Diğer yandan Feride'nin Cüneyt'le yakınlığını hazmedemeyen Tunç istediğini almak için harekete geçer. Feride ve Cüneyt'in bir araya gelmesini istemeyen Tunç'un aklından neler geçirmektedir?

Bahar ve Kemal başlarına gelecek felaketten habersiz mutlu anlar yaşarken, Berat'ın hain planıyla bütün gerçekleri öğrenen Umut deliye dönmüştür. Bahar ve Kemal'i aramaya başlayan Umut'un bu takibi bir felaketle sonuçlanacaktır. Kemal ve Bahar'ı bekleyen acı son ne olacaktır?

Beni Affet yeni bölümleriyle hafta içi her gün Star TV ekranlarında..
Share this article :