.

Can Tanrıyar 2013

0 yorum

Daha önce Bülent Ersoy, Muazzez Ersoy, Petek Dinçöz, Ferhat Göçer ve daha birçok sanatçıya şarkılarını veren ve milyonlarla buluşturan Can Tanrıyar, artık yorumcu kimliğiyle de müzikseverlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. 

Poll Production By Polat Yağcı etiketiyle ile önümüzdeki hafta müzik marketlerdeki yerini alacak olan ‘Sevenlerin Şarkısı’nın söz ve müziği de Can Tanrıyar’a ait. Maxi single olarak piyasaya çıkacak olan çalışmada yer alan üç şarkının söz-müziğinde yine kendi imzasını atan Can Tanrıyar’ın albümünde ayrıca ‘Sevenlerin Şarkısı’nın farklı bir versiyonu da yer alacak.

Yıllardır sanat camiasında etkin bir isim olan Can Tanrıyar, Kubilay Kasap’ın yönetmenliğinde çıkış parçası için Arnavutköy, Kuruçeşme ve Nişantaşı sokaklarında kamera karşısına da geçti. Kar yağarken, soğuk havada toplam 12 saat ayakta şarkısını söyleyen ve çekim yapan Tanrıyar, hem şarkılarıyla hem de yorumculuğuyla herkesi şaşırtacak.

SEVENLERİN ŞARKISI

Aklım fikrim eğlence

Anladım o gidince

Dilimde binbir hece

Affet beni bu gecce

Bana çok acımasız

Ben ağlarken o gamsız

Aslında değil haksız

Dağıldım ben zamansız

Bilmedim, bilemedim

Kaybedince öğrendim

Değerini bilenlerin

Şarkısı bu sevenlerin

Yaktı gitti boşverdi

Aşkımıza son verdi

Sevse nasıl giderdi

Bir gün anlar bu derdi

Kader örmüş ağları

Koparmış tüm bağları

Can yakan tavırları

Çıldırtıyor insanı

Bilmedim, bilemedim

Kaybedince öğrendim

Değerini bilenlerin

Şarkısı bu sevenlerin
Share this article :